Wednesday, April 22, 2009

First watch




Have a good Wednesday!

9 comments:

Haylee said...

Wonderful effect and lovely composition. You're work is always so beautiful in the most simplistic way.

Algoine said...

Ha-ha ! J'adore !! Pirate solitaire ? En- dessous, c'est certainement les disputes, les engueulades, les prises de tête ; lui il est peinard loin de tout ça. Génial.

pascal said...

C'est dingue ca, Jean.. tu captes toujours toutes les nuances des petites histoires que j'essaie de raconter. Je suis vraiment epate! C'est tout a fais ca que j'imaginais!
HA


Haylee.
Thank you , thank you and thank you

Lifer said...

i can't see the picture

jessicadrhp said...

Really liking this one! There's something different about that light...

pascal said...

Dusik... really?
Ha!
i don't know what to say. It works fine everywhere I check it.??
Jessica.
thank you. I was definitely trying something different.

Algoine said...

Hé-hé ! C'est gentil. Mais le dessin c'est de la communication, de l'expression ; peut-être est-ce surtout toi qui t'exprimes bien dans tes dessins. :). Et moi je suis juste un gros bavard qui a besoin de traduire en lettre.

derik said...

Pirates!

pascal said...

Pirates!